Tasques:
Les teves responsabilitats es basaran en:
● Realitzar compres de components (Stock c) en base als resultats de sistema MRP per assegurar la disponibilitat dels components necessaris per expedir les comandes Freshly.
● Revisar l'estat de les compres de components per a garantir el lliurament.
● Revisió de la directiva d'aprovisionament de components STOCK C de manera que s'asseguri la seva disponibilitat minimitzant les existències.
● Gestionar la relació amb els proveïdors en general d'acord amb els valors de Freshly. Assegurar el compliment de les dates de lliurament acordades.
● Participar i liderar projectes de desenvolupament de nous materials.
● Assegurar i contrastar la qualitat de les compres de productes STOCKS C. Gestió de reclamacions.
● Mantenir una comunicació fluïda amb l'equip de finances i atendre les consultes relatives a les compres realitzades solucionant les diferents incidències que es puguin produir.
● Realitzar els inventaris periòdics diaris segons estàndard de gestió i paràmetres establerts.
● Controlar la fiabilitat dels estocs d'acord amb els procediments definits.
● Evitar diferències entre els moviments físics i les transaccions en l'ERP.
● Notificar escassetat o altres anomalies que poden afectar la disponibilitat del producte.
Requisits:
● Demostrar talent, compromís i passió per la teva feina.
● Ser una persona motivada i amb moltes ganes d'emprendre nous projectes i canviar les coses.
● Tenir ambició amb el projecte i el seu creixement.
● Implicació i moltes ganes de treballar.
L'única manera de fer un gran treball és fer allò que més t'agrada.
Coneixements: ADE
Logística
Compres, gestió d'stocks.
No és necessari tenir experiència prèvia.
S'ofereix:En Freshly Cosmetics tindràs l'oportunitat de:
● Treballar en una startup molt dinàmica i en creixement.
● Créixer dia a dia fent el que més t'agrada.
● Oblidar de la carmanyola amb el nostre servei de càtering diari.
● Posem a la teva disposició l'equipació i totes les facilitats que necessitis per al desenvolupament del teu treball.
Condicions laborals:● Contracte inicial d'1 any i conversió a indefinit.
● Contracte a jornada completa amb horari de dilluns a divendres.
● Treball per àrees de responsabilitat.
● El servei de càtering no té cost per a l'equip ia més tenim mútua mèdica privada gratuïta.